Velkommen til den nye version af GratisSkole.dk. Vi er stadig i gang med at uploade det tidligere materiale, så hav venligst tålmodighed i forhold til dette. Der publiceres materiale månedligt.

Gratis skoleopgaver til print

Find gratis skoleopgaver, som let kan printes og bruges i undervisningen, vikartimerne eller til hjemmeundervisningen.

GratisSkole.dk har igennem årenes løb produceret en masse gratis skoleopgaver til forskellige fag, samt underholdende opgaver, såsom sudoku, krydsord samt en malebog med diverse skabeloner i med tegninger, som kan farvelægges.

Der er altså både noget for lærerne og forældrene, der søger opgaver, som kan printes til eleverne samt til dem, der ønsker at løse sudoku, krydsord og at være kreativ ved at farvelægge diverse tegninger.

GratisSkole.dk vil løbende blive opdateret med det tidligere materiale, mens der også vil blive produceret og uploadet helt nyt materiale i fremtiden.

Velkommen til, og rigtig god fornøjelse med siden!

Seneste nyheder:

Herunder finder du en oversigt over de seneste PDF-filer, der er blevet lagt op på siden.

Seneste wiki-artikler:

Herunder finder du en oversigt over de seneste wiki-artikler, som er blevet udgivet på siden.

Savner du noget tidligere materiale?

Alt det tidligere materiale er sikret, men det skal lægges op på ny manuelt, og der er mange tusinde filer. Derfor tager det tid.

Hvis du ønsker en bestemt serie af opgaver opprioriteret, så send en mail til: Kontakt@GratisSkole.dk, så vil vi gøre, hvad vi kan for at det snarest kommer op.

Vær gerne så specifik som muligt, og hvis du har materiale-ID’et, som står nederst til venstre på hvert ark, så kan det hurtigere findes.